subota, 5. prosinca 2015.

Ovčice s runom od kokosa

Sastojci
Tijesto
250 g brašna
150 g mekanog margarina
50 g šećera u prahu
2 žlice vode

Nadjev
3 bjelanjka
prstohvat soli
150 g šećera kristala
150 g kokosovog brašna


Priprema
Margarin izmiksajte sa šećerom u prahu. Dodajte brašno i vodu pa kratko promiksajte i onda rukama umijesite tijesto. Tijesto zamotajte u foliju i stavite u hladnjak na 1 sat.
Bjelanjke posolite i izmiksajte čvrst snijeg. Postupno dodavajte šećer neprestano miksajući smjesu. Na kraju umiješajte kokos.
Tijesto tanko razvaljajte na pobrašnjenoj podlozi i kalupom izrežite ovčice. Poredajte ih na lim obložen papirom za pečenje. Na svaku  ovčicu rasporedite smjesu od kokosa u debljem sloju, da izgleda čupavo.
Lim stavite u pećnicu zagrijanu na 170 °C i ispecite ovčice da ostanu svijetle.



Broj komentara: 6:

  1. Lijepo izgledaju, super ideja za nadolazeće blagdane :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako su lepi!
    Bravo
    A ovo jedete? Jer prethodni put rekla ste da bacite ovaj sneg od belanca....
    Ja sam mislila da je to namaz od sira a posle sam videla naziv recepta. Dakle moja ideja je da bi bilo lepo da pruzimo ovcice sa sirom u party! Slani zalogajcici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.
      Da, rekla sam da ne volim te smjese od bjelanjaka, al ne volim ni te sitne kekse/kolače kakve svi rade za blagdane. Ja to kekse napravim, al ne jedem.
      Ako nešto nema (hrpu) kreme - meni nije kolač!

      Izbriši
    2. čestitam jer praviš vrrrllllo lepo i veoma si kreativna duša po mom mišljenju. ja mislim da ovaj blog moramo zvati NAjlepse dekoracije.

      Izbriši
  3. Ja sam procitalaovaj clanak sto pisete desno pod nazivom Za one koji su pitali, ne znam za koga je ali ja bih htela da kazem da meni se svidjaju slike u ovom blogu. :-) kako je lepo da se bavite time kad niste na posao.
    I slike imaju vrlo lepu svetlost. I nije samo to vec ovaj blog ima uvek lepo dekorisane ideje. Kad god vidim nesto novo ovde razmisljam da treba puno vremena da to pravite,kao na primer one keksice na vrhu.

    OdgovoriIzbriši