utorak, 31. ožujka 2015.

Rogač-bajadera



Recept za Rogač bajaderu isproban je u sklopu igre KuVarijacije.
Moja verzija recepta prilagođena je s obzirom na pakovanje rogača i vrhnja za šlag:
- umjesto 250 g rogača i 250 g keksa, upotrijebila sam 200 g rogača i 300 g keksa s maslacem
- umjesto 100 ml mlijeka i 100 ml vrhnja za šlag, stavila sam 200 ml vrhnja za šlag jer sam imala takvo pakovanje (i nije mi se dalo razmišljati kamo bih potrošila 100 ml vrhnja koje bi mi ostalo da sam se držala recepta).
Nadalje, umjesto rum šećera stavila sam 4 žlice ruma. Limunovu koru nisam stavila jer sam se nadala da će kolač imati aromu ruma. 
Naravno, budući da se sastoji od rogača, kolač ima intenzivan okus po rogaču. No, mene je razočaralo što je rogač posve „ubio“ rum, uopće se nije osjetilo da sam nalijala (čak!?) 4 žlice ruma. 
Ipak, unatoč tome što sam nalijala 4 žlice ruma, morala sam dodati još i par žlica mlijeka jer je smjesa bila suha.
Za moj ukus je to sve skupa presuho (čak i uz moje dodavanje tekućine; što mlijeka, što ruma). Meni u tome fali masnoće (margarina), da ima masnoće onda ne bi bilo ni tako suhonjavo.




Nema komentara:

Objavi komentar