nedjelja, 15. ožujka 2015.

Liptauer




Namaz je rađen prema  receptu s linka  u sklopu blogerske igre Patin petnaesti.





Nisam se do sada susrela s ovakvom verzijom Liptauera. Viđala sam nekakve „laganije“  recepte s obzirom na sastojke: pomiješa se sir, maslac i vrhnje i to je uglavnom to. U redu, pretjerano je reći da su vrhnje i maslac „lagani“ sastojci, ali u ovoj varijanti recepta su uz kajmak još i kuhani žumanjci pa ju zato smatram „težom“. A upravo to me i privuklo ovom receptu jer ne volim zdravu i laganu prehranu.





















U ovom namazu ne odgovara mi luk, stavila sam čak i manje nego što u receptu piše i sitno sam ga nasjeckala, ali meni se nije slagao s ostalim okusima iako inače nemam ništa protiv luka. I senf volim, ali već sam primijetila da mi se ne slaže sa sirom. Stavljam senf npr. u sendvič, ali ne ako u sendviču ima sira. Ovaj namaz bi mi se sviđao bez luka i senfa.




4 komentara:

  1. Baš mi je drago da ste se pridružili igrici! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Interesantno, ni ja nisam do sada vidjela ovu varijantu s obzirom da je liptauer svagdje manje-više isti. No, sigurna sam da je i ovaj jako dobar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sadrži kajmak koji ja volim - dakle, ne može biti loše:)

      Izbriši